Fredag d. 19. juni blev vores elever i 9. klasse færdige med folkeskolens prøve dansk. I maj blev prøverne i læsning, retskrivning og skriftlig fremstilling klaret, og i fredags blev det så tid til den mundtlige prøve.

Efter flere ugers forberedelse og fordybelse kunne vi afslutte 9. klasse med fire super flotte og interessante prøver. Tillykke til vores fire elever med de flotte resultater og det gode arbejde.

Og tusinde tak til Sine Jerlach fra Styrelsen for Undervisning og Kvalitet for at komme til Saint-Germain-en-Laye og være censor til vores mundtlige prøve. Det er altid fantastisk med god vejledning og sparring.